Абітурієнту

четвер, 17 вересня 2015 р.

Програма кандидата в президенти училища - Шевченко Павло

ГОЛОСУВАННЯ  ЗАКІНЧЕНО!

Шановні учасники голосування!

  • Проголосувати за кандидата в президенти може любий бажаючий учень, який навчається в нашому училищі.
  • Голосування проходить як інтернет- голосування, у вигляді коментаря на сторінці кандидата з обов'язковим вказанням прізвища, ім'я та № групи.
  • Голос віддається один раз за одного кандидата. (Інкогніто до розгляду не приймається)
  • Голосування закінчується 30 вересня о 8-00 години.

Шевченко Павло
учень 105 групи "Кухар"




Мій життєвий девіз : 
 "ЯКЩО Я ТАК ХОЧУ – ТАК І БУДЕ. І НІЯК ІНАКШЕ."

 Моя програма:

Я згуртую навколо себе сильну команду і буду працювати на благо училища. Це буде  єдина команда нашої групи. Тому треба об’єднатися і на власному прикладі показати, що світле майбутнє в наших руках. Справа – за професійною командою, що має зацікавленість і волю. Щирість моїх намірів та спроможність їх реалізувати буде підтверджена практичними діями.

Коли я стану президентом, то :
Спершу я зосереджу свою увагу на дієвості  учнівського самоврядування. Оберу міністрів освіти, культури, дозвілля та спорту. Вони у мої міністерства оберуть осіб, з якими будуть покращувати училищне життя учнів.

 Міністерство освіти буде пильнувати за навчанням учнів,  підводити підсумки навчання в кінці  кожного місяця, а результати будуть оголошуватися на загальноучилищній лінійці в вівторок. Слабким учням, які погано засвоюють матеріал надаватиметься допомога на перерві чи після уроків.
А також буде контролювати відвідування уроків та штрафувати заядлих прогульників навчання.
В кінці кожного місяця в училищній газеті висвітлювати даний матеріал про навчання та відвідування.
 Міністерство культури займатиметься організацією культурно - масових заходів. Зробими більше вечорів відпочинку з умовою, що всі учні училища прийматимуть активну участь у їх підготовці та проведенні. Проведемо конкурс "Кращий за професією" і переможців відзначимо на лінійці.
 Міністерство спорту організовуватиме різні спортивні конкурси та змагання. Проведемо змагання з футболу і волейболу між командами викладачів та учнів. Прикладимо максимум зусиль для відновлення роботи спортивних гуртів. Організовуватимемо туристичні поїздки визначними місцями України.
Прикладемо зусиль у відновлені військово-патріотичного виховання учнів, провівши змагання між командами училища, переможців відзначимо грамотами на училищній лінійці.
Міністерство дозвілля сприятиме створенню секційних занять із в’язання, вишивки, малювання, танців, де самі між собою ділитимемось власними вміннями і навиками та будемо всесторонньо розвиватися, вести здоровий спосіб життя, корисно і цікаво будемо проводити час із друзями та ровесниками.

 Я особисто, як президент перед адміністрацією училища,  порушуватиму питання підключення швидкісного Інтернету.





2 коментарі:

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.