Як викладачам пристосуватися до нового типу учнів, сучасного світу і зміни своєї ролі так, щоб не почуватися знеціненими? Відповідь на ті і багато інших питань обговорювали викладачі та майстри в/н на засіданні метод комісії викладачів спецдисциплін, яку очолює Попова Надія Миколаївна.
Щоб відповісти на це питання, потрібно усвідомити: викладачі — вже не найрозумніші люди в тому, що стосується знання програми й навчального матеріалу, якщо під час заняття в групі є доступ до інтернету. Потрібно навчитися сприймати ці зміни як щось позитивне і корисне для учнів.
Зрозуміло, що таку думку складно прийняти багатьом педагогам, які пишаються знаннями своєї справи та вже стали експертами в певних дисциплінах. Вона не вкладається в традиційне розуміння того, ким є викладач та яка його роль у навчанні.
Деякі з педагогів, що помічають, як змінилася роль їхньої професії, почуваються знеціненими, а іноді навіть приниженими. Чому б не вбачати цінність викладача в тому, щоб розуміти потреби кожного учня та необхідну для нього методику навчання, а також використовувати це розуміння, щоб допомогти учням самостійно розвиватися та отримувати свою професію. Традиційне сприйняття навчання вже не підходить. Багато було запитань, дебатів, диспутів, але присутні зійшлися в одному потрібно ставити нові цілі до викладання, до заохочення учнів, шукати альтернативні підходи та методи проведення для сприяння процесу навчання.
Гавришків О.Б.
методист училища
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.