Абітурієнту

пʼятницю, 30 січня 2015 р.

Я співаю про тебе, прекрасна країно!

Велична і свята, моя ти Україно

Лише тобі карать нас і судить!


22 січня 1919 року ввійшло до національного календаря як велике державне свято –
День Соборності України. Саме тоді на площі перед Київською Софією відбулася
подія, про яку мріяли покоління українських патріотів: на волелюбному зібранні було
урочисто проголошено злуку Української народної республіки і Західноукраїнської
народної республіки.
З нагоди цього свята бібліотекарі Овідіопольської центральної районної бібліотеки
разом з викладачем Овідіопольського ПТАУ Нестеренко Т.М. провели літературно-
історичну годину «Велична і свята, моя ти Україно!».




 

Викладач історії ПТАУ Нестеренко Т.М. дала історичну характеристику подіям 1918-
1919 років, які наблизили таку знаменну дату як 22 січня 1919 року – день Соборності
України.
Бібліотекарі ЦРБ Черпатюк О.В. і Слободянюк Н.М. докладно розповіли про тяжку і
тривалу боротьбу українського народу за національне визволення, про утвердження
власної державності, палке прагнення соборності українських земель.
Бібліотекар Паламарчук Л.В. ознайомила всіх присутніх на заході зкнижковою
виставкою «Україна- моя молитва».
Учні 102 та 109 груп читали вірші про єдину Україну, про Акт Злуки 1919 року, про
Соборність нашої держави, про патріотизм, волелюбність і незалежність українського
народу:

Я співаю протебе, прекрасна країно,
Де хлібами духмяними вкриті поля.
І про щлях твій до волі, моя Україно,
Незалежна та славна слов’янська земля!




Бібліотекар Овідіопольської ЦРБ
Слободянюк Н.М.

("Наддністрянська правда", 29 січня 2015 р.)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.